Tisztelt érdeklődők és érdektelenek!
A Szabolcs Volán Nyíregyháza-Eger járata Tiszavasvári után kb. félig telten menetrend szerint percre pontosan megérkezett Egerbe. Nesze neked vasút és kötött pálya... Elméletileg 10:45-kor lett volna egy Ózdról jövő járat, amivel el lehetett volna jutni Budapestre, de az Agria volán látva az utasok számát, beállított egy express mentesítő járatot (E98HD-t) ugyanúgy 10:45-ös indulási időponttal. Ilyet a feneketlen mutyisztáni vasút nem tudna megtenni, ha akarna sem.
A vasút a Bp elővárosi forgalomban állatok módjára szállítja az utasait, akinek a pénzéből él, sokszor fel sem férnek a vagonokba azok a dolgozók és diákok, akik bérlettel minden nap bejárnak, tehát elég jól lehet számítani rájuk.
Tehát a jelenlegi állás: Volán - VDSZSZ bohócok 3-0, ami már csak a rájátszásban szépíthető, vagy fog megszépülni, ha nem rúgnak ki... Helyes elgondolás az, hogy nem minden pénzt a vasútnak kell odaadni, mert nekik a sok is kevés. Nekik a 6,9%-os bérfejlesztés is kevés, ami már reálértéken is növekedés, miközben máshol 4,5%-ot adnak a dolgozóknak, ha adnak... Nem a 6,9-et sokallom, de a 17% ingyenutazós pereputtyos igazolványok mellett arcátlanság.
Nem is értem erről a kiváltságról miért nem népszavazunk, hiszen a mávosok és családtagjaik ingyenutaztatása adóforintokon és unokáink hiteltörlesztő adóforintjain szintén a nemzeti vagyon elherdálása közvetett úton. Tényleg hasznos lenne egy olyan volán menetrend, ami épkézláb összeköttetést biztosít a sínbohócok bármikor bekövetkező sztrájkja esetén az ország távoli pontjai között, mert most 7 óra 10 perc alatt tesszük meg azt az utat, amit tömegközlekedve reálisan 4 óra alatt is megtehetnénk.
Természetesen nevem publikálásához nem járulok hozzá, hiszen azt meg kellene fizetni, de nekem ez a véleményem erről a cirkuszról.
További jó bohóckodást!
Tisztelettel: Milán
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2008.02.09. 11:01:16
Breitkopf 2008.02.09. 12:49:18
Szakmaiatlan és ratyi, elfogult és szűklátókörű.
Magyarán, semmi köze a címhez, és hosszabban is ki lehetne fejteni, mit is vártam volna én, olvasó ettől a blogtól.
majd talán, ha lesznek bíztató jelek arra, hogy nem egy szellemi-szakai posvány ez.
Sam8888 2008.02.09. 13:01:23
Hétfő este. Szrtájk. Kaposvár-Bp, siófoki átszállással. Siófokig minden rendben zajlott, majd a busz, ami siófokra érkezett tömve volt, de páran leszálltak. Siófok-Bp utat végig a pilóta mellett állva kellett megtennem. Mivan, ha a busz karambolozik? Kirepültem volna egyből a szélvédőn... Miértnem küldtek mentesítő járatot? Ha nemfértem volna fel, akkor hogy a francba jutok fel Bp-re? (aznap azvolt az utolsó busz, még haza sem tudtam volna menni.)
Szergej Alekszejevics Budenszkij 2008.03.24. 22:28:38
Először is nem egyesíteném a VDSZSZ és a MÁV dolgozók fogalmát, mert a Gaskó-féle bohócbanda csak pont arra elég, hogy értelem nélküli fennakadásokat okozzon és lejárassa a vasutastársadalmat.
Másodsorban szeretném, ha tiszta lenne, hogy a juttatásként adott arcképes igazolvány jogos fizetéskiegészítés, mert más cégek a berkeiken belül másképpen oldják meg, hogy a pénz ne folyjon ki a vállalatból, hanem benne maradhasson.
Mellesleg megynugtatnám a post íróját, hogy adóforintjaival nem támogatja a vasutat, hiszen ha az original MÁV fogalommal nézünk szembe, a teherszállítás nyeresége kompenzálja a személyszállításból adódó veszteségeket.
Az elfogultság mindenki sajátja, vagy jellegtelen az írása, de ez a post abszolút szubjektummá vált. Érdemes lenne utaznia oly Volán-társaságok járatain, amelyek nem ily barátságosak és nincs fölösbe vezetőjük és járművük mentesítőt indítani. Mellesleg higgye el, a MÁV dolgozói sem szeretnek utaszendüléseket kelteni. Azzal dolgoznak, amijük van - és ahhoz képest legjobb tudásuk szerint.