Komment volt. Post lett. Úgy látszik a Volánnál is vannak olyan emberek mint a vasútnál....

Mi jegyet szerettünk volna visszaváltani tegnapelőtt, szerda este. Csütörtök reggel 6:50-re szólt a szerda délelőtt megvett jegy, de utolsó pillanatban kiderült, hogy a férjem csak pénteken tud utazni. Gyorsan kimentünk a Népligethez. 19 óra után 5 perccel értünk ki, és nem akartunk hinni a szemünknek: MINDEN PÉNZTÁR be volt zárva! Információs iroda persze nincs sehol. Egy "Recepció"-nak (!) nevezett fülkében ült egy fiatal fiú, aki mindenkit elküldött a forgalmi irodába azzal, hogy ő nem tud semmiről információt adni... A forgalmi iroda előtt már sokan álltak.
A forgalmista
1. nem akarta meghallgatni a panaszokat, nem akart információt adni, mondván, ez itt forgalmi iroda, nem információ, különben is, neki most dolga van, napijelentést kell írnia
2. többször kértük tőle a panaszkönyvet, erre nem szólt semmit, de nem is adta oda!
3. végül annyit kibökött, hogy nem tud tenni semmit, jöjjünk vissza holnap pénztárnyitásra
Férjem másnap reggel 7 órakor ott volt a pénztárnál, ahol közölték vele: nagyon sajnálják, de miért nem jött tegnap!!! Mivel a busz 6:50-kor indult Pécsre, nyilvánvaló volt, hogy ha ő és a jegy ott állnak a pénztár előtt 7 órakor, akkor nem ülhet a buszon. Ez a hölgyet nem érdekelte, és azt mondta: különben is, sehol nincs olyan, hogy megveszi a jegyet, és ha nem utazik, akkor visszaváltja.
Ezek után kénytelen volt egy új jegyet venni péntek reggelre. "Szerencsére" a jegy kedvezményes jegy volt, így az anyagi veszteség nem akkora. Mindenesetre sikerült egy utazáshoz háromszor kilátogatni a Népligethez, hogy negyedszerre (dupla áron) végül elutazhasson.
Kérdésem: miért nincs egy .............. pénztár se nyitva este, mikor a pályaudvar még teli van emberekkel, és a buszok jönnek-mennek???!!! (a pontok helyére mindenki gondoljon, amit akar)
Miért nincs egy információs iroda se nyitva olyankor?! Az utasok egymást kérdezgetik, mert hivatalos ember nincs egy szál se.
Ha már semmi sincs, legalább a forgalmi irodában miért nem lehet információt, segítséget kapni?!
Bocs, hogy hosszú volt, de nagyon bosszant.
Ja, és mindezt vasutas sztrájk idején... Amikor több az utas a buszokon. (A férjem is intercityvel ment volna, ha biztos benne, hogy egyáltalán elindul és oda is ér.)

A bejegyzés trackback címe:

https://volanosdi.blog.hu/api/trackback/id/tr80331287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2008.02.09. 11:05:02

A munkaidő az munkaidő. Lehet a buszoknak is 8-tól 16-ig kéne kölekedniük. Esetleg plusz ebédidő.

rizibizi 2008.02.09. 19:41:12

Mivel a Népliget állomás egyben a Volánbusz irodaháza,így nem meglepő,ha van recepciója, ami szerintem a beérkező vendégeket az emeleti vízfejhez irányítja. Valószínűleg nincsenek meg a tárgyi feltételei sem,hogy információt adjon. Az, hogy nincs pénztár 19.00 után szerintem nem nagy probléma mivel a buszon ugyanúgy meg lehet venni a jegyet.Van egy nyitvatartási idő, ennyi.

forgalmász 2008.02.11. 11:51:15

MIVEL NEM TISZTEM MINŐSITENI SENKIT NEM IS TESZEM....DE!
URAM BOCSÁ' DE A PÉNZTÁROS IS EMBER
-VAN CSALÁDJA
-EL TUD FÁRADNI
-ÉS MÁSNAP UJRA JÖN DOLGOZNI
A FORGALMISTA NEM BUNKÓ CSAK ŐSZINTE!
TENNI TÉNYLEG SEMMIT SEM TUD ÉS INFORMÁCIÓT SEM FELTÉTLEN TŐLE KELLENE KÉRNI! UGYANIS AZ NEM EGÉSZEN AZ Ő DOLGA MERT BENNE VAN A TITULUSÁBAN A A MUNKAKÖRI FELADATA! FORGALOMIRÁNYÍTÓ!!! NEM INFORMÁCIÓS!!! MEGVAN A MAGA BAJA!
-MINDEN KI VAN ÍRVA ÉS TALÁN MEG KELLENE TANULNI ÉRTELEMSZERŰEN OLVASNI!
CSAK SAJNOS AZ EMBEREK AZT HISZIK HOGY SZÓBAN MÁST FOGNAK HALLANI! DE NEM:)
ÉS MIÉRT NINCS INFORMÁCIÓ????
HÁT MERT AZ A SOK VÍZFEJŰ BUDAPESTI TIRPÁK MEGVÁLSZTOTTA EZT AZ ALKALMASNAK ÉPP NEM NEVEZHETŐ KORMÁNYT AKIK A NYAKUNKRA ÜLTETTÉK A SOK BUKOTT BKV-S VEZETŐT AKIK SZERINT NINCS SZÜKSÉG AZ INFÓSOKRA!

georgejr · http://mav.blog.hu 2008.02.11. 12:37:47

Információs nem végzi a dolgát és ezért is gyurcsány/orbán/horn/antall/kádár/álmos a felelős:P lol

forgalmász 2008.02.11. 13:36:10

mint irtam nincs információs!!!!!!!
olvasni úgy kell ,hogy közben meg is értsük ,hogy mit irtak le!
szerintem az előttem szólóra ez pont igaz!

Mocoria 2008.02.11. 13:50:35

forgalmász, igazad is van. Sőt, a buszsofőr is ember, el tud fáradni, van családja - legközelebb Bivalyböszme-alsó helyett hazaviszi a buszt a háza elé, az utasokkal együtt, és majd azok otthon megvárják a buszban, míg kipiheni magát. És gondolom, lassan orvosi ügyelet se lesz, tűzoltó se, a tévések és a vendéglátósok is hazamennek este 7-kor a családjukhoz, a sok hülye "tirpák" meg maradjon otthon, és oldja meg a problémáit.
Kéne esetleg egy váltás pénztáros (akár 1 darab), aki akkor jön, mikor a többiek mennek. Na, ehhez mit szólsz? Ugye, ez eszedbe se jutott? Nem én találtam ki, máshol egész jól működik.
A forgalmista meg hiába kényeskedik, hogy mi van a munkaköri leírásában. Ő van ott, őt kérdezik. Ha a Volános fővezér üldögélne ott egy padon kis kék egyenruhában, nyugodt lehetsz, őt is megostromolnák. A kedves utasoknak joguk van megtudniuk (a pénzükért!), hogy mi honnan indul, hová érkezik, mennyit késik, meg mit kezdjenek információs pult hiányában. Még annak is - jól figyelj! -, aki nem tud "értelemszerűen" olvasni, sőt, olvasni se, mert mondjuk külföldi vagy otthon hagyta a szemüvegét, uram bocsá, nem tud olvasni...
De ha már pénztárilag kuss van nekünk este 7 óra után, akkor másnap hajnalban miért nem fizetik vissza a fel nem használt jegy árát?! Mert főztek ránk a buszon, és rájuk romlott az étel? Kár érte őket, hogy nem utaztunk?
Még egy utolsó kérdés: és aki esetleg nem erre a kormányra szavazott, az kap a forgalmistától információt?! Nem? Akkor mi a különbség?!

forgalmász 2008.02.11. 14:09:51

a különbség az,hogy milyen lehetőségek vannak és mondjuk voltak 6-7 évvel ezelőtt!
aki nem tud olvasni annak ciki!
én is elhajtok mindenkit aki marhaságot kérdez! a pályaudvarok nagy részén minden egyértelmű! amuy meg nem kell váltó munkatárs a pénztárba! minek!? azért a mondjuk 20-50000ig terjedő összegért ami 21:00-ig keletkezne! azért nem éri meg!
abból pedig nőjön már ki az ország lakossága,hogy mindenkinek ki kell nylni a v...agát!legyen mindenki egy kicsit önállóbb és talpraesettebb!
a nyugati buszpályaudvarok nagy részén du.tán 4-től nincs pénztár sem pedig infó! SZERINTEM NE IS LEGYEN!!!

georgejr · http://mav.blog.hu 2008.02.13. 15:57:13

forgalmász 2008.02.11. 14:09:51
1. ha nincs információs, akkor miért ül az információs boxban? ha ott ül tájkoztasson
2. az ilyen gondolkodás szüli az utasokban a sok-sok haragot...

sagem3 2008.02.21. 17:03:02

georgejr 2008.02.13.15:57:13 1.egyszer már szó volt róla,hogy recepció nem =információval.Infó a pénztáraknál van.Mi az,hogy információs box?Talán táskaárus vagy mi?2.Csak elővárosra kötelező a jegyváltás,távolságira meglehet venni a buszon is.

rizibizi 2008.03.19. 08:28:17

Utánanéztem egy-két dolognak,amit megosztanék veletek:
-Recepció nem információ
-Forgalmi iroda nem információ
-Pénztár nyitva hétköznap 6.00-19.00(mégcsak nemis hivatali munkarend!)
-Buszon is lehet jegyet venni zárás után
-Előreváltott jegy az helyjegy is egyben(nem kerül plusz pénzbe az ülőhelybiztosítás), ha egyszer már megvették újra nem tudják,így,ha visszafizetik az árát az veszteség
-Információs lehetőségek:
-internet, kijelzők, táblák, telefonon:274-74-74 minden nap 8.00-20.00-ig;382-0888 hétköznap; 219-8086 hétköznap 8.00-18.00,hétvégén:8.00-16.00
-Ha odamegy pénztárnyitásra (ahogy ajánlották) a jegyet 100%-ban visszaváltják.

süti beállítások módosítása