Elindultunk

Címkék: utazás volán autóbusz

2008.02.06. 10:21

A tömegközlekedésből a volán társaságok is kiveszik a részüket. Nagyon sok panaszt/dícséretet hallottam, olvastam. Itt az ideje, hogy ezen társaságokat is nagyító alá vegyük.
Akinek van egy története, panasza, észrevétele, kérem küldje el. És a MÁV bloghoz hasonlóan közzétesszük.

A bejegyzés trackback címe:

https://volanosdi.blog.hu/api/trackback/id/tr2327508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.02.06. 11:15:51

ajjajaj. pont 1 hónapja gondoltam volános fikázóblogra is (épp egy akkor tapasztalt eset során - beszarás volt szétröhögtem az agyam), mert ott is vannak érdekes dolgok. én többet utazom busszal mint vonattal, szóval ez jobban izgat majd egy picikét.

hétvégén is 2×150 km buszozás jön 2 átszállással. na majd kíváncsi leszek problémamentes lesz e a dolog.

de valami mindíg van. :) szétesik a busz, karambolozik, tapló sofőr, bunkó utas, bunkó utason vihogó szabályokat betartó sofőrrel egyetértő busznyi ember...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.02.06. 11:44:15

szuperrrrrrrr :) ugye decembertől otthagytam a MÁV-ot és lelkes Volánbuszozós lettem, azt kell mondanom, hogy összességében elégedett vagyok és örülök, hogy váltottam, de azért a Volánnál is találtam néhány dolgot, ami mellett nem mehetek el szó nélkül. Nemsokára küldök postnak valót, fotókkal! Üdv, Rékuc

PTibor (törölt) 2008.02.06. 12:24:47

Höjj.. asszem sokat segítene, ha a Főoldal gomb nem a máv blogra mutatna :)
de hajrá :D

Dee_ 2008.02.06. 12:33:04

Ide is írom, hogy van már egy Volános blog. :)
volannalutazunk.blog.hu

nevetőharmadik 2008.02.06. 14:06:34

Gondolom ide is fog érkezni anyag bőven.

viszont lenne egy javaslatom (csak szerény): ha megoldható, szerintem stílszerű lenne a hátteret volánsárgára venni. A kék a mávhoz passzol jobban.

Bugajozsinemszepgyerek 2008.02.06. 15:46:06

Egy vagy akár több misét is megérnének a buszos ribancok. (Már bocsánat, de ez van.) Gondolok itt azokra a csajokra, nőkre, akik a sofőrt szóval tartják az egész utazás alatt, aminek következményeként néha igen nagyot kell fékeznie a busznak, mivel elvonják a sofőr figyelmét. Az újabb buszokon van kis ajtócska a sofőr mellett. No ezen szívesen csücsülnek ezek a ribkók. Van olyan is, hogy ők kezelik az ajtókat működtető gombokat. És még sorolhatnám. 9 éve buszozok, láttam már egyet s mást.

Fikázó · http://zsarufika.blog.hu/ 2008.02.07. 10:12:12

most akkor melyiket olvassam?
volannalutazunk.blog.hu/
versenytársak vagytok, vagy összefogtok?

georgejr · http://mav.blog.hu 2008.02.07. 10:17:59

A blog létrehozásakor már a fenti blogon semmilyen bejegyzes nem volt mar egy honapja. Azota megszaporodtak. Ennek nagyon orulok. a blog nem kivan versenyezni senkivel. inkabb egyutt akarunk mukodni, akar segiteni a frissen indult kritikai blogokat. egyebkent a volan tema az orszagban levo sok volan vallalat miatt eleg komplex. nem hinnem, hogy egymast kiszoritanank, sot. minden blogger mas oldalrol kozeliti meg a dolgot, igy biztosan kerekebb lesz a dolog. Minden volanos es hasonlo blognak csak sok sikert tudok kivanni, es remelni, hogy tudunk egyutt dolgozni.
süti beállítások módosítása